Om exakt EN VECKA, vid just den här tiden, så står jag vid min ytterdörr med en fullpackad resväska i ena handen och med ett stort leende på läpparna som säger "TURKEY, HERE I COME"!
 
Fick precis en Facebook-hälsning av min kompis Carro som jag ska ut och resa med - ser ut som en helt OK vecka *hihi*.
 
 
 
Idag så händer det inte så mycket här - fixa matlådor, tvätta och njuta av solen... förtidsrösta gjorde jag i förra veckan, men kommer väl ändå följa valet lite.
Ska ni rösta?
 
 
Haha, just det. Skrev ju igår om att jag & bästa vännen skulle på bio och se "Medicinen", men det hela slutade istället med en tjejkväll hemma hos henne - vi kom inte iväg till bion. Ooops! Fick bokat om biljetterna tills på onsdag istället :).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

17 kommentarer

Madeliene

14 Sep 2014 11:34

Sv: konstigt? Har du testat att göra ett nytt konto på bloglovin med en ny mail adress men att koppla samma blogg till det? Kram

Julia ♥

14 Sep 2014 12:01

Vart i Alanya ska du åka till? :)

Linnea Lakey

14 Sep 2014 12:04

Åh vad skönt med massa sol och bad!

Kika gärna på min blogg och kommentera dina framtidsplaner eller drömmar - jag har precis delat med mig av mina. Kram♥

Emma

14 Sep 2014 12:19

Gud vad skönt med lite värme nu på hösten! :)

Åh vad roligt, vi tänkte åka dit i slutet av april/början på maj :D

Julia

14 Sep 2014 12:45

jag har redan röstat och det ska bli spännande att se vem som 'vinner' :)

JoJo

14 Sep 2014 12:57

ååh jag vill också åka utomlands! :) hoppas du får en fantastisk resa :)

Venice

14 Sep 2014 13:00

haha så det kan gå ;)

Madeliene

14 Sep 2014 13:25

sv: Det kan man :) Det har jag haft, för min första mailadress fungerade inte, så testade att göra en ny bara för att gör ett nytt konto, och då fungerade det :)

Fillan

14 Sep 2014 13:27

Skönt vill också utomlands :)

Hanna Victoria Sahlqvist

14 Sep 2014 13:32

Åh så kul! Ha det gott

Vill du göra ett bloglovin' byte? (seriöst, alltså ej att någon slutar följa sedan) :)

Lollee

14 Sep 2014 14:41

Har varit i Alanya ett super härligt ställe och stranden är så mjuk! Ha en trevlig vecka! :)

MartinaOlsson

14 Sep 2014 15:12

hej! allt bra? :)

Jennisbeauty

14 Sep 2014 15:34

Aaah så himla roligt!! :D

Emeliee

14 Sep 2014 16:09

Åh gud så härligt!!

Lillabus

14 Sep 2014 16:11

Det där ser verkligen inte fel ut :D
Och kvällen som slutade med tjejkväll istället för bio låter inte heller fel måste jag säga. Man vet att det är en bra vänskap om man sitter och snackar så mycket att man missar en bio :)

fashion

14 Sep 2014 21:58

Såå kul att resa!! :D

Malin Lindgren

14 Sep 2014 23:27

Så härligt, ha det bra! :)

Kika jätte gärna även in på min blogg där du kan läsa om mitt liv, träning, om mitt distansförhållande med min kille som bor 35 mil ifrån mig närmare bestämt i Kil, ett litet samhälle nära Karlstad, du kan även läsa om nya inköp, vänner, tips osv. Har även just nu en frågestund på G och skulle bli glad om du ställde någon/några frågor där! Kram på dig :)

Kommentera

Publiceras ej