Hallå kära tisdag,
 
Har precis avnjutit morgonkaffet & min yoghurt här på jobbet, frukostrast som vi säger - skönt med ett litet avbräck såhär i allt jobbandet.
 
Blir jobb fram till kl. 16 idag med... Efter jobbet får vi se om jag tar bussen hem eller promenerar - eventuellt kanske man tar sig en tur förbi syrran. Hon och hennes pojkvän har nu blivit sambos på riktigt, ska bli kul och se hur slutresultatet har blivit i lägenheten :).
 
Dags nu att jobba vidare.
Vad gör ni själva denna lilla tisdag?
 
Bakade kladdkakemuffins igårkväll och tog med mig några till jobbet - så nu hoppas jag att min kära kollega Ola blir nöjd med fikat i eftermiddag :)
 
 
 

6 kommentarer

LindaViola - mamma till två!

20 Jan 2015 11:20

sv; Visst är den :)

♫♪ sandra

20 Jan 2015 11:23

ser gott ut!

LindaViola - mamma till två!

20 Jan 2015 11:48

sv; Hihi, visst är hon :). Är ganska nöjd över henne faktiskt :)

Line

20 Jan 2015 12:37

Meeen vad gott!

Tina

20 Jan 2015 12:53

Sv: ja jag har haft en riktigt toppen helg!:)
Ja vi får hoppas att din kappa kommer hem snarast då!:) tack så mycket gumman!
Jag har fått en fin start på veckan än så länge!:) och servicen blev några hundra billigare än vad jag hade räknat med, så det var bra!:) men måste däremot byta bromsklossar där bak inom ett år, men de är inte jätte dyrt!<3

Hoppas du haft en fin start på veckan med gumman! Härligt att se hur din syster och hennes kille har de i lägenheten! Och en promenad är väll aldrig fel!:) kladdkaksmuffinsen ser riktigt god ut! Tror Ola blir hel nöjd!:)

Ha en fortsatt fin dag gumman!<3

Anna ♥ FOTOMEDMERA - fotoblogg med inslag av musik, film, konst & vardag

20 Jan 2015 14:40

Mmmm, den såg god ut den där! Jag pluggar för fullt denna tisdag, vilket är oerhört tråkigt. Men nu har jag tagit en paus för att kolla in lite bloggar och så, haha ;)

Kommentera

Publiceras ej