God morgon kära lill-lördag,
 
Uh, det var verkligen inte kul att gå upp i morses när väckarklockan ringde - helt slut, och ändå hände inget speciellt igårkväll. Jaja, hoppas att den stora muggen med kaffe hjälper något...
 
Har precis påbörjat dagens arbetspass, fram till kl. 16 håller det på - tror att timmarna kommer gå väldigt fort eftersom jag har SÅ mycket att göra. Dessutom hoppas jag att portugisen kommer förbi idag med, kommer bli helt desperat när han åker hem för gott :(.
 
Efter jobbet så ska jag raka vägen hem, eventuellt handla lite, och väl hemma så MÅSTE jag helt klart städa, har skjutit upp den i flera dagar *ah*.
Vad pysslar ni själva med?
 
 
 
 
 

9 kommentarer

Linda

31 Aug 2016 09:01

jag ville inte heller gå upp imorse!!

NICOLE

31 Aug 2016 12:32

Vad bra att du tror att jobbdagen kommer gå undan :D

Kaisa

31 Aug 2016 12:56

Hoppas arbetspasset gick bra! :)

Malin

31 Aug 2016 15:36

Sv: Tack! :) Ja, det är jobbigt att vänta på provsvar.

Härligt att hälften av veckan är gjord och att det snart är helg igen! :)

Erika

31 Aug 2016 16:01

Så skönt med lill-lördag! Själv har jag haft arbete med gruppen idag, annars har jag bara tagit det lugnt :)

Josefine

31 Aug 2016 17:44

Åh vad trist med en massa måsten, snart helg iallafall! :)

JoJo

31 Aug 2016 20:20

jag ville inte heller gå upp i morse när klockan ringde 05.00. ska bli skönt med lite sovmorgon imorgon ^^

sv; the balm's produkter är grymt snygga, älskar deras design! :D

jaså? så han åkte inte hem efter i fredags. hur länge blir han kvar nu då?

låter som att du har haft en bra helg :)
min helg var också bra tack. är synd att klaga. haha!
hoppas du har en fin kväll. kollar du på idol nåt? <3

Tilda Barkselius

31 Aug 2016 21:06

Hoppas du kramade extra mycket på portugisen idag ifall det var sista dagen! :)

NICOLE

31 Aug 2016 23:06

Fick du någon favorit från kvällens? :) Vi hade besök så jag såg inte helhjärtat precis :)

Kommentera

Publiceras ej