Kärleken är oftast väldigt underbar, men också jobbig. I alla fall för mig som är expert på att falla för fel killar.

Ni vet engelsmannen som jag skrivit så mycket om. Vi hade ju en supermysig sista kväll dagen innan han åkte hem för gått; bytte nummer, så jag skulle spara det eftersom han inte har sociala medier och så. 

Har saknat honom så in inorden, svårt att somna utan honom på kvällarna 😩. 
Så i onsdags när jag satt och surfade med mobilen så lyckades  jag hitta honom på Facebook. Han hade upplagt bilder på en massa ungar (säkerligen hans egna), men ingen info om att han är singel eller i ett förhållande. Jag blev i alla fall vansinnig, för enligt mig så tillhör Facebook sociala medier.
Skrev ett meddelande till honom: "JASÅ DU HAR FACEBOOK". Har inte fått något svar från honom, men jag ser att han har läst mailet... Och nu kan jag inte ens hitta hans profil på Facebook längre. Hela tiden har jag känt på mig att han döljer något, kanske en eventuell familj. Ah, vad ska jag göra - tycker om honom  såååå sjukt mycket!?

Jaja, jag får nog ta och skriva av mig i min dagbok helt enkelt för att komma på andra tankar 😍.
(null)

2 kommentarer

NICOLE

30 Dec 2017 22:48

Men å nej en så jobbig sits :( men ja skriv av dig så känns det kanske lite bättre sen

MALIN

30 Dec 2017 23:10

Åh nej.... hoppas det löser sig för er! Kram

Kommentera

Publiceras ej