Åh, vilken underbar fredag/lördag jag hade med min väninna nere i Göteborg.
Lite vindrickande hemma innan vi tog spårvagnen in till stan & avenyn.
 
Och sen på Park Lane blev det 3-rätters middag & show... Ja vilken show! Man kunde sjunga med i varje låtoch lyxigt nog så hamnade vi typ max 10 meter från scenen *yippie*: Efteråt gapade alla såklart "en gång till". Vissa av låtarna gav mig världens flashbacks - tryckare och hångelmusik i högstadiet *haha*.
 
Jag längtar verkligen efter fler sånna här kvällar <3.
 
 
 
 

5 kommentarer

Tina

05 Nov 2017 09:47

Sv: åh vad härligt att ni hade de såå bra! Tre rätters och fantastisk show, låter inte som det kan bli så mycket bättre! :) härligt med lite shopping innan du åkte hem med! Fördtår att du bara slappade på soffan och höll dig inne, man brukar vilja göra de efter en fest kväll!De var ingen kille från trädgården som fall i din smak då ;) Vann Liverpool med 2-0 sen då? :) ja vi såg IT igår vid kvart över 9 på kvällen! Fyfan vad äcklig film, jag vart ju livrädd, fick panik! Uscha, som tur blev de inte mardrömmar om clowner inatt iallafall! Haha ! :) sedan vann hv71 med 4-3 igår, samt vi drack lite vin efter bion! Kunde inte bli en bättre kväll!

Vad härliga bilder! Förstår verkligen att ni hade en toppen kväll! Alltid kul när man får flashbacks! Hoppas du haft en fin start på söndagen fina du! Ha det bäst <3

Jessica Högberg

05 Nov 2017 10:02

Älskar middag och show, kanske dit man ska gå nästa gång man är i Göteborg=)

Hanna

05 Nov 2017 10:56

Åh så roligt! :)

Tove

05 Nov 2017 11:12

Ser ut som en riktigt härlig kväll!!

Kattis

05 Nov 2017 12:52

Vilken kväll det låter som! Önskar ibland att jag hade någon vän som skulle vilja ha en sån kväll!☺

Kommentera

Publiceras ej