Ca +28 grader och helt klart den varmaste dagen hittills här på Mallorca - riktigt skönt.
Legat vid poolen nästan hela dagen, men några inhandlingsturer har det blivit. Tog med mig systersonen och köpte luftmadrasser, och sedan blev det en tur med syrran hör att spana in solglasögon - fick med mig 2 st par (visar dom lite senare).
 
Nu har kvällskylan dock kommit, så jag bäddar ner mig och tackar för denna fredag.
Vädret säger att morgondagen ska bli lika fin <3.
 
Min inhandlade luftmadrass - en stooooor ananas :)
 
 
 
 

8 kommentarer

Matilda Berlin

28 Apr 2018 08:08

Så himla ljuvligt! lova att du njuter lite för mig med <33

Carolina

28 Apr 2018 09:59

Galet skönt att det är så varmt! :D

MartinaOlsson

28 Apr 2018 10:17

Hej på dig!
Nu är snart sommaren här, vill du kunna ta med dig all din favoritmusik med bra ljudkvalitet på alla sommarens äventyr? Då tipsar jag dig om att kolla in min tävling i samarbete med Dealonnet där du kan vinna en CleanDesign Bluetooth Speaker! Klicka på länken nedan om du vill vara med och delta :) Vill även passa på att önska dig en superhärlig helg <3
https://martinaolsson.myshowroom.se/75350/tavling-vinn-en-cleandesign-bluetooth-speaker/

NICOLE

28 Apr 2018 18:04

Låter ju som att du har det helt fantastiskt :D

Julia

28 Apr 2018 18:15

Åh så härligt med värme!

Linnea Kinis

28 Apr 2018 19:14

gud vad härligt :)

cecilia

29 Apr 2018 14:53

Men alltsååå såå häärligt!! :)<3

JoJo

29 Apr 2018 15:45

åh jag vill också vara i solen och värmen! :D

sv; ja fy, så jävla sorgligt och tragiskt verklige att det gick så långt att han inte ville levla längre :'( jag har sett dokumentären två gånger och andra gången gjorde den mer ont att se. jag tycker även nu efteråt när man lyssnar på hans låtar att hans texter är så sorgliga och djupa. känns som att det är hans egna känslor och tankar som är i texterna :( vad kul att du har lånat monster. hoppas att du kommer gilla den boken. jag har förbokat joakims andra bok. ser fram emot att få hem den om nån vecka :D hoppas att du har det bra på mallorca tjejen! <3

Kommentera

Publiceras ej