Söndag, och pga SOLEN så vaknade jag till extra tidigt och kunde inte somna om. Valde därför att kila ner till tvättstugan för och se om någon av dom två stugorna fanns ledig - jajamän! Så jag bokade den och sprang hem och packade ihop all tvätt.
Vem tusan tvättar kl. 8.00 en ledig morgon? Tja, tydligen jag... inte helt planerat men samtidigt känns det skönt att bli av med helgens tråkigaste syssla! Så kommer man ha hela dagen ledig sen, inga måsten :).
 
Som sagt så har jag inget inplanerat för den här dagen - det bästa hade varit om SOLSKENET kunde hålla i sig så man kan ta en skön långpromenad.
 
Vad har ni själva för söndagsplaner?
 
 
 
 

4 kommentarer

Delila

18 Nov 2018 09:56

Älskar när man hinner få saker gjort tiidigt på morgonen <3

Delila

18 Nov 2018 09:56

Älskar när man hinner få saker gjort tiidigt på morgonen <3

hanna

18 Nov 2018 11:27

Ja visst är det sjukt att det redan gått 1 år sen hon föddes, det känns inte som det utan det känns som hon föddes nyss!

Jasmine

18 Nov 2018 12:23

I Stockholm är det gråmulet, i annat fall hade jag gärna tagit en promenad och njutit av höstsolen. Dagens planer är främst att ha en avkopplande dag hemma samt att ta en vända till affären, det behövs mat. :)


(Sent) Svar: Tack för din kommentar. Ja, Panduro är en inspirerande butik, det gäller att hålla händerna i styr och plånboken medveten.

Kram

Kommentera

Publiceras ej