Godmorgon kan man inte säga efter klockan redan har passerat 16.30 - jösses, vart tog den här lördagen vägen? Var ändå uppe ganska tidigt!
 
Vid 12-tiden gick jag bort till Bistro Beo med en vän och avnjöt en cappuccino med extra mycket kardemumma uppepå - vi blev sittandes i 2 timmar och tjattrade :).
Därefter tog jag mig en sväng på torget och fick faktiskt handlat lite nytt <3.
 
En snygg rosa polo i manchester-aktigt material, från Gina Tricot...
 
... och eftersom jag hade beslutsångest bland dom olika färgerna så fick det även bli en grå *hihi*.
 
2 st söta hårband, från Gina Tricot
 
3-pack med handkrämer, från Body shop.
Årets ljuvliga juldofter.
 
Dessutom fick jag inhandlat lite nya blommor, har man ingen karl som kommer med en bukett varje vecka för man handla själv :).
 
 
 
 

1 kommentarer

Yasmine

17 Nov 2018 17:50

Peppermint candy cane låter ju helt gudomligt gott! :D Underbart att bara sitta och snacka! Kram

Kommentera

Publiceras ej